96922
Book
In basket
Mimo wielu lat badań pytanie o to, jak budować innowacyjność przedsiębiorstwa, wciąż jest aktualne. Książa ta jest próbą odpowiedzi na to pytanie, udzielonej z perspektywy wciąż rozwijanej teorii zasobowej oraz specyfiki małych przedsiębiorstw. Przeznaczona jest zarówno dla środowisk naukowych, doktorantów i studentów zarządzania, jak i szerokiego grona przedsiębiorców i menedżerów, którzy w swych codziennych działaniach nieustannie dążą do kreowania nowych produktów i usług, zdobywania nowych rynków i wdrażania nowych rozwiązań organizacyjno-marketingowych. (Rec. Wydawn.)
Availability:
Biblioteka Naukowo-Techniczna
There are copies available to loan: sygn. 658 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 219-238.
Target audience note
Dla środowisk naukowych, doktorantów, studentów zarządzania oraz przedsiębiorców i menedżerów.
Funding information note
Projekt badawczy został sfinansowany ze środków Narodowego Centrum Nauki przyznanych na podstawie decyzji numer DEC-2013/09/HS4//01971
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again