96755
Książka
W koszyku
(Kapitan Nauka Poleca)
Czy wiesz, co tak naprawdę słychać u Twojego dziecka? Pytasz, jak minął mu dzień, odpowiada: „Fajnie!”. Próbujesz się dowiedzieć, co działo się w przedszkolu, mówi: „Bawiliśmy się!”. Chcesz pogadać o tym, co słychać w szkole – zamyka rozmowę krótkim „OK”. Jeśli czujesz się czasami jak agent wywiadu, który próbuje pogadać z dzieckiem odpowiadającym półsłówkami, to ten poradnik jest dla ciebie. Dowiesz się z niego, że nie trzeba być idealnym, dysponować fachową wiedzą ani nawet zadawać właściwych pytań, by tworzyć okazje do wartościowych rozmów. Nie pytaj, jak było w szkole. Rozmowy, które dają dzieciom siłę. Dla rodziców przedszkolaków i uczniów - poradnik dla rodziców o wychowaniu dziecka. Znacznie ważniejsza jest postawa świadomego wyczekiwania – wykorzystanie wymiany zdań, by otworzyć furtkę i podążać za dzieckiem. Wystarczy kilka zmian i nowych nawyków, aby ważne rozmowy stały się naturalną i ciekawą dla wszystkich domowników częścią życia. Z tej książki dowiesz się, jak: budować bliską relację z dzieckiem: od malucha do nastolatka, łagodzić spory i słuchać się nawzajem bez ocen i obwiniania, rozmawiać tak, by wzmacniać wzajemne zaufanie i rozwijać u dziecka kompetencje związane z: uczeniem się, empatią, pewnością siebie, relacjami, zabawą, otwartością na inność i panowaniem nad temperamentem.
Status dostępności:
Filia Zawodzie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Art of talking with children : the simple keys to nurturing kindness, creativity, and confidence in kids, 2022
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: The art of talking with children : the simple keys to nurturing kindness, creativity, and confidence in kids.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 323-[350].
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla rodziców przedszkolaków i uczniów.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej