96854
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, ISSN 0239-6025 ; 721)
Publikacja odpowiada na zapotrzebowanie teoretyków zajmujących się ewolucją kultury i jej wieloma kontekstami, ale także praktyków – pedagogów, psychologów, nauczycieli, którzy tworzą i wykorzystują strategie pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi oparte na założeniach pedagogiki kultury, choć czynią to nierzadko w sposób intuicyjny. Warto podkreślić także jej znaczenie dla studentów kierunków pedagogicznych, artystycznych i nauczycielskich, którym analiza prezentowanych zagadnień pozwoli zrozumieć istotę i wagę problemów związanych z edukacją kulturalną osób bez względu na ich wiek, podkulturę, z której się wywodzą, czy możliwości psychofizyczne. Zebrane w tym tomie artykuły zachęcają Czytelnika do głębszych przemyśleń i stawiania kolejnych pytań, odpowiedź na które sprzyjać będzie budowaniu dialogu i niwelowaniu pewnej ambiwalencji - z jednej strony cenimy kulturę, z drugiej zaś lekceważymy ją, nie dostrzegając jej rzeczywistego znaczenia w całożyciowym procesie wychowania i samowychowania człowieka. (Z okł.)
Status dostępności:
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 396-415.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej