96819
Książka
W koszyku
Celem książki jest przedstawienie psychologicznych uwarunkowań zachowań konsumenckich oraz czynników wpływających na skuteczność reklamy. W początkowych rozdziałach omówiono psychologiczne mechanizmy zachowania konsumenta jako jednostki indywidualnej. W kolejnych rozdziałach przedstawiono zachowanie konsumenta jako jednostki społecznej, podlegającej wpływom rodziny, grupy partnerskiej, klasy społecznej i kultury. Omawiane prawidłowości ilustrowano badaniami eksperymentalnymi oraz przykładami reklam prezentowanych w polskich mediach. (z okładki)
Status dostępności:
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strony 389-[407].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej