96819
Book
In basket
(Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, ISSN 0239-6025 ; nr 449)
Monografia jest bardzo ważnym głosem w dyskusji nad przeszłością i przyszłością pedagogiki przedszkolnej w Polsce. Obejmuje przemiany statusu tej subdyscypliny, jej podstawy metodologiczne, język, cele, podstawowe strategie edukacyjne. Jest to całościowe ujęcie pedagogiki przedszkolnej w jej aspekcie teoretycznym, przedstawiające jej nowy paradygmat - pedagogikę emancypacyjną, który powinien, zdaniem Autorki , znajdować się u podstaw edukacji dzieci w wieku przedszkolnym. Jej stanowisko jest mocno udokumentowane, osadzone nie tylko w literaturze przedmiotu, lecz nawiązuje także do praktyki edukacyjnej. Bożena Matyjas (Z okładki)
Availability:
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 391-400.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again