96767
Książka
W koszyku
Czy można ocenić człowieka na podstawie pierwszego wrażenia? Czy sposób ubierania się, marka samochodu lub wystrój mieszkania ujawniają prawdę o nas samych? Skoro nasze słowa niosą tylko 30% znaczenia, to jak komunikujemy pozostałe 70%? Autor, światowej sławy badacz komunikacji niewerbalnej, rozprawia się z mitami i przekonaniami na ten temat. Konfrontuje je z najnowszymi doniesieniami naukowymi i wysnuwa zaskakujące wnioski. Książka adresowana jest do Czytelników, którzy cenią fachową wiedzę popartą wynikami badań naukowych. W przeciwieństwie do bardziej standardowych ujęć zachowań niewerbalnych, opisujących kilka pojedynczych kanałów transmisyjnych (takich jak wyraz twarzy, dotyk, gesty i dystans przestrzenny), „Więcej niż słowa. Potęga komunikacji niewerbalnej” ukazuje wielokanałowe systemy komunikacyjne. Miles Patterson skupia się na użyteczności sygnałów niewerbalnych. Przedstawia jasny i pełny opis dokonań własnych i współpracowników, a także wyjaśnia, jak w ciągu minionych 40 lat udało im się tę wiedzę zebrać. Starannie i krytycznie omawia też badania z tej dziedziny. Książka nie jest jednak skierowana tylko do naukowców. Jest napisana przystępnym językiem, zawiera wiele odwołań do kultury popularnej oraz osobistych historii, które mają zilustrować przedstawiane wyjaśnienia. Patterson doskonale wyważył kwestie naukowe i popularne. Nie jest to łatwe zadanie, a jednak jemu się udało, w dodatku tylko za pomocą słów! (Rec. wydaw.)
Status dostępności:
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Tyt. oryg.: More than words : the power of nonverbal communication, 2010.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 213-226. Indeksy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej