95841
Książka
W koszyku
Anna Słysz w swej książce omawia treści, o których często rozmawia się ze studentami podczas zajęć, ale które rzadko opracowywane są w systematycznej formie. Publikacja ta będzie zatem użyteczna m.in. dla dydaktyków jako uzupełnienie treści wykładów czy ćwiczeń. Zamieszczone pytania zostały zainspirowane pytaniami studentów. Czytelnik znajdzie tu wiele ćwiczeń, które mogą przyczynić się do samorozwoju, uaktualnienia wiedzy czy trenowania umiejętności diagnostycznych. Książka została napisana przez fachowca w dziedzinie diagnostyki i w nauczaniu. Autorka przekłada zaprezentowane modele postępowania diagnostycznego na konkretne sytuacje i działania psychologa. Publikacja wypełni lukę na rynku książek dotyczącą diagnozy psychologicznej, ponieważ odnosi się do pytań, wątpliwości i dylematów, które nurtują studentów i praktyków. (Z okł.)
Status dostępności:
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strony 129-134 i przy niektórych rozdz.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Dziekan Wydziału Nauk Społecznych ; Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Dyrektor Instytutu Psychologii ; Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Kierownik Zakładu Psychologii Ogólnej i Psychodiagnostyki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej