Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(53)
Forma i typ
Książki
(53)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(52)
tylko na miejscu
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(5)
Czytelnia główna
(2)
Filia Magdalena
(1)
Biblioteka Naukowo-Techniczna
(23)
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
(24)
Autor
Füchsel Halina
(3)
Białopiotrowicz Grażyna
(2)
Dreger Henryk
(2)
Dreger Piotr
(2)
Egeman Marian (1940- )
(2)
Filar Ewa
(2)
Jaworski Władysław Leopold
(2)
Krzyżkiewicz Zbigniew
(2)
Skrzypek Jerzy
(2)
Świderska Gertruda Krystyna (1942- )
(2)
Adamczyk Artur
(1)
Bacia Bartosz
(1)
Baugier Jean-Marc
(1)
Bińczak Bogumił
(1)
Bloom Helen
(1)
Borkowski Zygmunt
(1)
Bryx Marek (1953- )
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Bukowski Jacek (1945- )
(1)
Calori Roland
(1)
Choroszczak Jerzy
(1)
Cypryański Piotr (tłumacz)
(1)
Czarkowska Lidia
(1)
Danilewicz Dariusz
(1)
De Woot Philippe
(1)
Dubel Przemysław
(1)
Fedorowicz Zdzisław (1922-2007)
(1)
Fornalczyk Anna (1947- )
(1)
Franz Hans-Werner
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Golinowska Stanisława
(1)
Gołembski Franciszek
(1)
Grabczyńska-Drecka Teresa
(1)
Gąsiewski Mariusz
(1)
Handschke Jerzy
(1)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(1)
Jacukowicz Zofia
(1)
Jarosiński Mirosław
(1)
Jas-Koziarkiewicz Marta
(1)
Jaworski Władysław L
(1)
Jaworski Władysław Leopold (1929- )
(1)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Kaczmarska Iwona
(1)
Kaźmierczak Joanna
(1)
Kopyra Jerzy
(1)
Kosiński Bohdan
(1)
Kołodko Grzegorz W. (1949- )
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Krupińska Grażyna
(1)
Kwaśniewski Jacek
(1)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(1)
Lutkowski Karol
(1)
Malinowska-Misiąg Elżbieta
(1)
Marchesnay Michel
(1)
Mazurek Grzegorz (marketing)
(1)
Mikulec Marek
(1)
Misiąg Wojciech (1951- )
(1)
Modrzewski Przemysław
(1)
Monkiewicz Jan
(1)
Niedzicki Wiktor
(1)
Pikos Anna Marta
(1)
Puławski Mieczysław
(1)
Saret Christian
(1)
Skinner Chris
(1)
Snopek Jerzy (1952- )
(1)
Stasiak-Jazukiewicz Ewa
(1)
Stobińska Katarzyna
(1)
Thierry Dominique
(1)
Vuillod Serge (1948- )
(1)
Walkiewicz Rafał
(1)
Wancke Piotr
(1)
Wawrzyniak Bogdan (1941- )
(1)
Wesołowski Adam
(1)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(1)
Wróblewska Joanna
(1)
Wróblewska Joanna. Dictionary of finance and banking
(1)
Włodarski Włodzimierz (1947- )
(1)
Zawadzka Zofia (1950-2005)
(1)
Ziętek W. Agata
(1)
Świda Dagmara
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(3)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(19)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(53)
Język
polski
(52)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Finanse
(5)
Banki
(4)
Biurowość
(4)
Kadry
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Nieruchomości
(3)
Ryzyko
(3)
Sekretarki i sekretarze
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Bank
(2)
Bank centralny
(2)
Bankowość
(2)
Biznesplan
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Handel
(2)
Mentoring
(2)
Polityka społeczna
(2)
Płaca
(2)
Rachunkowość zarządcza
(2)
Zarządzanie kadrami
(2)
Analiza ekon-finansowa firmy
(1)
Ang-pol sł finansowo-bankowy
(1)
BPLAN (program komput.)
(1)
Bankowość elektroniczna
(1)
Biuro
(1)
Budownictwo
(1)
Digitalizacja
(1)
Dokumentacja budowlana
(1)
Dziennikarstwo i literatura
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Finanse publiczne
(1)
Finase firmy
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Firma finanse
(1)
Giełda
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka nieruchomościami
(1)
Gospodarka polska
(1)
Górnictwo
(1)
Górnictwo węglowe
(1)
Górnictwo węglowe restrukturyzacja
(1)
Hutnictwo
(1)
Innowacje
(1)
Język angielski
(1)
Kadry zarządzanie
(1)
Kobieta
(1)
Kobiety w biznesie
(1)
Kompetencje
(1)
Komputery
(1)
Konferencja prasowa
(1)
Kontrola
(1)
Koszt pracy
(1)
Kredyt
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Kultura
(1)
Kursy walutowe
(1)
Literatura i dziennikarstwo
(1)
Manipulacja
(1)
Marketing bankowy
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Media
(1)
Menedżerowie
(1)
Międzynarodowe stosunki kulturalne
(1)
Motywacja
(1)
Mężczyzna
(1)
Niem-pol sł finans-księg
(1)
Odpowiedzialność społeczna
(1)
Operacje bankowe
(1)
Organizacje pozarządowe
(1)
Pieniądz
(1)
Planowanie operacyjne
(1)
Pluralizm społeczny
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Pol-ang sł finansowo-bankowy
(1)
Pol-niem sł finans-księg
(1)
Polityka edukacyjna
(1)
Polityka kulturalna
(1)
Polityka medialna
(1)
Postęp techniczny
(1)
Praca biurowa
(1)
Prawo nieruchomości
(1)
Prawo pracy
(1)
Prezentacja
(1)
Prywatyzacja
(1)
Prywatyzacja vademecum
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo budowlane
(1)
Przedsiębiorstwo ubezpieczeniowe
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia kobiety
(1)
Psychologia mężczyzny
(1)
Psychologia płci
(1)
Płace kształtowanie
(1)
Rada nadzorcza
(1)
Reklama
(1)
Reklama rodzaje
(1)
Temat: czas
1989-
(5)
2001-
(4)
1945-
(3)
1901-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Europa
(1)
Gatunek
Podręczniki
(5)
Podręczniki akademickie
(5)
Opracowanie
(2)
Poradniki
(2)
poradniki
(1)
Korespondencja handlowa
(1)
Literatura
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Słowniki angielsko-polskie
(1)
Słowniki polsko-angielskie
(1)
Słowniki terminologiczne
(1)
podręcznik akademicki
(1)
podręczniki akademickie
(1)
słowniki niemieckie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
53 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Finanse-Zarządzanie-Rozwój)
Tyt. oryg. : Strategies du Changement dns L`entreprise 1990.
W tej trzeciej książce w serii przekazano wiedzę na temat ustalenia strategii rozwoju firmy wobec stale zmieniającego się, konkurencyjnego otoczenia. Dziś problem nie polega na tym, czy należy zmieniać, lecz w jaki sposób to robić. Odpowiedź na to pytanie przynosi "Metoda Feliere 4", ktorej twórcami są autorzy książki. Polega ona na jednoczesnym zaangażowaniu pracowników oraz ścisłej metodologii i procedury przygotowania i przeprowadzenia w przedsiębiorstwie zmian dostosowujących je do wciąż nowych wyzwań rzeczywistości. Metoda obejmuje wszystkie podstawowe dziedziny funkcjonowania przedsiębiorstwa: produkcję, finanse, zasoby ludzkie i informację, stwarza możliwości precyzyjnego skoordynowania ich działań oraz uchwycenia optymalnych powiązań między nimi. (Z okładki)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18577, 20786, 18541 (3 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama : techniki skutecznej perswazji / Wojciech Budzyński. - Warszawa : Poltext, 2006. - 217, [2] s. : fot. ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20160-T (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wydane w kierunku przeciwnym ; liczbowanie stronic w przeciwnych kierunkach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Euromanagement. Zarządzanie Kapitałem Ludzkim - Perspektywa Europejska 2.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bankowość : podstawowe założenia / Władysław, Leopold Jaworski. - Wyd. 8 zaktual. i rozsz. - Warszawa : Poltext, 2001. - 295 [1] s. : il. ; 21 cm.
(Studia Finansowo-Bankowe.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19357-T (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie : nowe otwarcie / Andrzej K. Koźmiński, Dariusz Jemielniak, Dominika Latusek-Jurczak, Anna Pikos. - Wydanie I. - Warszawa : Poltext, 2023. - 379 stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Podręcznik skierowany jest przede wszystkim do studentów – niezależnie od kierunków studiów – oraz absolwentów studiów wyższych, a także przedsiębiorców i menedżerów, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę z zarządzania. Główna część publikacji zawiera kompleksowe omówienie podstawowych zagadnień z zakresu zarządzania. Przejrzysty układ treści uwzględnia różne style uczenia się, a czytelny podział zagadnień i atrakcyjne grafiki czynią ją przyjazną dla Czytelnika. Na początku każdego z 13 rozdziałów zostały wymienione cele uczenia się, które ukierunkowują proces przyswajania wiedzy. Definicje kluczowych pojęć umieszczone na marginesach ułatwiają zapamiętywanie informacji i powtórkę materiału. Praktyczne przykłady przytoczone w tekście stanowią ilustrację omawianych teorii, odnosząc je do świata biznesowego. Efektywną naukę wspierają również kończące każdy rozdział ćwiczenia. Czytelnik może sprawdzić, czy zrozumiał najważniejsze koncepcje, oraz zastosować zdobytą wiedzę w rozwiązywaniu realnych problemów związanych z zarządzaniem. Autorzy odnoszą się również do trudnych wyzwań, z którymi mierzą się współcześni menedżerowie. Dzięki temu Czytelnicy, którzy nie są jeszcze praktykami zarządzania, będą lepiej przygotowani do rozwiązywania problemów i pełnienia funkcji menedżera we współczesnych organizacjach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na s. tyt. oraz okładce : Nowy wydanie uwzględniające zmiany w prawie rynku kapitałowego.
Wykaz aktów prawnych s. 519-523.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 167-P (1 egz.)
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19932-T (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Finase-Zarządzanie-Rozwój)
Management strategique 1993.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18579-T (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Poltext, 2022. - 482 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów od sprzedaży czy PR. W książce zostały omówione zagadnienia takie jak: strategia e-marketingowa, usługi interaktywne, badania marketingowe online, zachowanie konsumenta online, aspekty prawne e-marketingu, marketing mobilny, serwisy www, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, projektowanie interfejsów, reklama AdWords, Analytics, e-mail marketing, marketing automation, social media marketing, personal branding, internet PR i influencer marketing oraz content marketing. Ze względu na zakres tematyczny oraz praktyczny sposób prezentowania poszczególnych zagadnień publikacja jest świetnym wsparciem dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie pierwsze kroki. Książka składa się z trzech bloków tematycznych: strategicznego i operacyjnego zarządzania działalnością marketingową online, pomiaru, analityki i badań wspierających podejmowanie decyzji online, narzędzi i technik komunikacji marketingowej online. Każdy rozdział zawiera wyjaśnienia podstawowych pojęć oraz praktyczny opis danego zagadnienia – w taki sposób, aby miał on stricte wdrożeniowy charakter. Dodatkowo w każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia oraz studia przypadków z polskiego rynku. Autorzy książki to nie tylko świetni eksperci branżowi, ale również uznani dydaktycy, wykorzystujący doświadczenie z firm i instytucji, które reprezentują (m.in.: Deloitte Digital, GoldenSubmarine, VML Poland, T-Mobile, Socjomania, Future Mind, Akademia Leona Koźmińskiego, IQS Poland, Ideo, Freshmail). Zdecydowana większość z nich od wielu lat z sukcesem prowadzi kursy, szkolenia oraz zajęcia na studiach podyplomowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(ABC Rachunkowości dla Menedżera)
Rachunkowość zarządcza jest kolejną pozycją z serii "ABC rachunkowośći dla menedżera". Podobnie jak pierwsza książka z tej serii, jest ona przeznaczona dla tych użytkowników informacji pochodzących z rachunkowości, którzy chcą mieć wystarczający zasób wiedzy na temat wewnętrznych i zewnętrznych sprawozdań przygotowanych przez służby rachunkowości, aby je właściwie wykorzystać...(Fragment wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Naukowo-Techniczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie budową : praca zbiorowa / Eugenio Pellicer [et al.]. - Warszawa : POLTEXT, 2009. - 215, [1] s. : il., wykr. ; 23 cm.
(Biblioteka Menedżerów Budowlanych)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej