Sorting
Source
Katalog zbiorów
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(2)
Branch
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
(2)
Author
Armstrong Gary
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Mattson David (1963- )
(1)
Sandler David H
(1)
Wasilewska Joanna (1983- )
(1)
Wąsik Dorota
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Audience Group
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Etyka biznesu
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel hurtowy
(1)
Marketing
(1)
Plan marketingowy
(1)
Sandler, David H.
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(2)
2 results Filter
Book
In basket
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie "Financial Times" został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter. W książce omówiono między innymi: - sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, - tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, - rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, - współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), - koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, - koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki, - najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, - koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania. (Rec. Wydawn.)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
Tytuł oryginału: The Sandler Rules : forty-nine timeless selling principles... and how to apply them.
David H. Sandler, wybitny specjalista w dziedzinie psychologii sprzedaży, założyciel firmy szkoleniowej Sandler Training, rozpoczynał nie od teorii, ale od zdobywania własnych doświadczeń biznesowych w zakresie sprzedaży. Postanowił dowiedzieć się najwięcej, jak to tylko możliwe, na temat potencjalnych klientów, by zrozumieć, dlaczego zachowują się w określony sposób i co motywuje ich do zakupu. Jego poszukiwania i badania doprowadziły do stworzenia systemu szkoleń sygnowanego jego nazwiskiem, który pomógł wielu sprzedawcom na całym świecie w odnoszeniu stałych, nadzwyczajnych sukcesów. Książka zawiera zestaw przystępnie, barwnie i przekonująco opisanych zasad stanowiących źródło inspiracji i tworzących gotowy do wykorzystania system, który zapewni zaangażowanemu sprzedawcy osiąganie najlepszych wyników swojej pracy. (Rec. Wydawn.)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia - wypożyczenia krótkoterminowe
There are copies available to loan: sygn. 658 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again